مقالات

اسپری رنگ مو و طرز استفاده از اسپری رنگ مو موقت

اسپری رنگ مو

اسپری رنگ مو چیست؟ یکی از بهترین راه‌ها برای افرادی که علاقه زیاد به تنوع رنگ دارند استفاده از اسپری رنگ موقت مو است. از جمله مزایای استفاده از اسپری رنگ مو (موقت) این است که نیاز به مراقبت خاصی ندارد. همچنین به دلیل اینکه این محصول فقط بر روی ساقه مو قرار می‌گیرد هیچ مشکل و آسیبی برای مو آسیب دیده ایجاد نمی‌کند. در ادامه این مطلب از سالن زیبایی گل گیس، سالن زیبایی برتر شرق تهران با انواع اسپری رنگ و طرز استفاده از آن آشنا خواهید شد.

بهترین کار برای افرادی که تنوع طلب هستند استفاده از اسپری رنگ است. در هر سنی می‌توانید از این محصول استفاده کنید. در صورت استفاده از این محصول اصلا نگران نباشید. زیرا این محصول تنها بر روی سطح مو را می‌پوشاند و به راحتی با آب تمیز می‌شود. در واقع این محصول بهترین وسیله برای رنگ کردن مو بدون آسیب پودر دکلره و اکسیدان است.

انواع رنگ‌های اسپری رنگ مو

شرکت‌های مختلف تولید کننده لوازم آرایشی رنگ مو موقت را در مدل‌هایی چون اسپری رنگ، ماژیک رنگ و گچ مو و تولید کرده‌اند و وارد بازار کرده‌اند. این محصول در رنگ‌ بندی‌های مختلفی وجود دارد و هم برای آقایان و هم خانم‌ها مناسب است. انواع رنگ‌های این محصول عبارتند از:

  • اسپری رنگ مو دودی
  • و اسپری رنگ مو هایلایت
  • اسپری رنگ مو بنفش
  • مشکی
  • قهوه‌ای
  • سفید
  • طلایی
  • یخی
  • رنگ نقره‌ای این محصول برای شبیه سازی یک مش و یا یک هایلایت زیبا بسیار عالی و فوق العاده است.
  • و….

هر رنگی که فکر کنید این محصول دارد و با آن می‌توانید زیبایی مو خود را بیشتر کنید. استفاده از این مصحول بسیار راحت است. نکته‌ای بسیار مهم و خوبی که درباره این محصول وجود این است که برای اینکه از رنگ‌های فانتزی مثل بنفش و آبی و…. اسپری رنگ استفاده کنید، نیازی نیست که مو را رنگ کنید. زیرا این محصول به راحتی بر روی مو مشکی و تیره رنگ می‌گیرد.

طرز استفاده از اسپری رنگ مو موقت

استفاده از این محصول بسیار ساده و راحت است. اما اگر به روش صحیحی از این محصول استفاده نشود ممکن است حالتی غیر طبیعی بر روی مو و پوست ایجاد شود. روش صحیح استفاده از این محصول به شرح زیر است:

  1. ابتدا مو را شانه کنید و به شکل دلخواهی که می‌‎‌خواهید حالت دهید. حتما به این نکته توجه کنید که قبل از اینکه از ای محصول استفاده کنید باید مو خشک باشد.
  2. از یک لباس کهنه یا روپوش پلاستیکی استفاده کنید تا لباس شما کثیف نشود.
  3. سپس قوطی اسپری رنگ مو را به خوبی تکان دهید. سپس اسپری را با فاصله 10 الی 15 سانتی‌متری از مو خود بر روی مو بزنید.
  4. دقت کنید که فقط ساقه مو رنگ بگیرد و ریشه‌ها رنگی نشوند. اگر کف سر رنگی شود، رنگ مو غیر طبیعی خواهید داشت. پس حتما به این نکته توجه کنید.
  5. با دست دیگرتان یا با یک محافظ از پاشیدن رنگ به روی صورت خود خودداری کنید.
  6. در آخرین مرحله با حرارت ملایم سشوار مو را خشک کنید تا رنگ ثابت شود.

معایب و عوارض اسپری رنگ مو

اگر این محصول غلیظ باشد ممکن است که به بالش یا لباس مالیده شود و همه جه را کثیف کند. همچنین در صورت استفاده از محصول بی‌کیفیت با عرق کردن هم رنگ پخش می‌شود. رنگ موقت تا حدودی نسبت به آب مقاوم است. اما به راحتی با یکبار شستشو پاک می‌شود. برای اینکه رنگ موقت بیشتر بر روی مو بماند می‌توان از اسپری نگهدارنده رنگ مو استفاده کرد. حتما به این نکته توجه کنید که هنگام اسپری کردن، رنگ را به پوست اسپری نکنید. زیرا این کار هم رنگ مو را غیر طبیعی جلوه می‌دهد و هم باعث می‌شود تا پوست سر برق بزند. اگر طولانی مدت از این محصول استفاده کنید به مو خود صدمه وارد می‌کنید. زیرا استفاده طولانی مدت از این محصول باعث خشکی مو می‌شود. از جمله معایب دیگر اسپری رنگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ تیره مثل بنفش بر روی مو روشن ظاهر زیبایی ندارد و بهتر است رنگ تیره بر روی مو تیره استفاده شود.
  • اگر مو خیلی روشن (بلوند) دارید به سراغ رنگ‌های تیره این محصول نروید. مخصوصا رنگ بنفش آن بر روی مو بلوند ظاهر بسیار بدی را ایجاد می‌کند.
  • اگر از این اسپری به پایین مو خود می‌زنید ممکن است بعد از چند ساعت رنگ‌ها بر روی لباس بریزد.
  • همچنین موقع خواب ممکن است بالش و لباس شما را رنگی کند. برای جلوگیری از چنین اتفاقی بهتر است که از اسپری فیکس کننده روی رنگ استفاده کنید.

آیا استفاده از اسپری رنگ مو ضرر دارد؟؟؟

این محصول همانند شامپو رنگ که فاقد ترکیبات شیمیایی قوی است مو را رنگ می‌کند و علاوه بر این به داخل تارهای مو نفوذ نمی‌کند. همچنین ترکیبات مضر را با بافت مو انتقال نمی‌دهد. با پوست سر و ریشه مو این محصول هیچ تماسی ندارد و به همین دلیل استفاده از این محصول هیچ آسیبی به مو وارد نمی‌کند.

اگر مدام از اسپری‌های رنگ مو استفاده کنید و بیشتر از 2 روزمواد اسپری رنگ بر روی مو بماند به مروز مو خشک و شکننده می‌شود. به همین دلیل به احتمال زیاد موخوره خواهید گرفت. اما اگر از این محصول به درستی استفاده کنید هیچ مشکلی برای مو ایجاد نمی‌شود. بنابراین با استفاده درست از این محصول به راحتی مو را به رنگ دلخواه خود در بیاورید و از رنگ و لایت مو خود لذت ببرید.

ماندگاری رنگ مو موقت

اسپری‌های رنگ، موقت هستند و با استفاده از این محصول، رنگ مو بیشتر از 1 تا 2 روز دوام ندارد.  علاوه بر این شما نباید اجازه دهید که مدت بیشتری این محصول بر روی مو بماند. زیرا استفاده طولانی مدت از این محصول باعث آسیب به مو و شکنندگی مو می‌شود.

معرفی بهترین مارک‌های اسپری رنگ مو

در زیر به معرفی بهترین مارک اسپری رنگ پرداخته‌ایم:

اسپری رنگ‌مو جنتالین بهترین اسپری رنگ مو

اسپری رنگ‌مو جنتالین مدل color&style برای رنگ مو موقت عالی است. این محصول با پوشش قوی و خشک شدن سریع بسیار مورد استقابال مردم قرار دارد. همچنین شستشوی این برند از اسپری رنگ بسیار عالی است. اسپری رنگ مو جنتالین در پایه رنگ‌های سبز، قرمز، صورتی، بنفش، آبی، نارنجی تولید می‌شود. با رنگ‌هایی که این محصول دارد سلایق همه افراد پشتیبانی شده است. این محصول برای افرادی که به رنگ فانتزی علاقه دارند بسیار عالی است و به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت مو خود را رنگ کنید.

برند لورال بهترین و سالم‌ترین اسپری رنگ مو موقت

این برند بسیار عالی و باکیفیت است و به مو هیچ آسیبی وارد نمی‌کند. در واقع به دلیل اینکه این محصول کیفیت بالایی دارد با نام کانسیلر مو شناسایی می‌شود. امروزه شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید کانسیلر مو کرده‌اند اما بهترین و پرفروش‌ترین این اسپری‌های موقت می‌توان به برند لورال اشاره کرد. این محصول کیفیت و رضایت مصرف کنندگان را در بر دارد.

اسپری Magic Retouch

اسپری Magic Retouch به روتوش جادویی معروف است. این اسپری سریع‌ترین راه برای پوشاندن قسمت‌های خاکستری و سفید مو است. این مصحول بهترین عملکرد را بر روی مو بافت و مصنوعی دارد. در چندین ثانیه ریشه‌های خاکستری با فرمول سبک و سریعی که دارد محو می‌شوند. همچنین در زمان خشک شدن این محصول بر روی مو هیچ لکه‌ای باقی نمی‌مان. این محصول دارای 9 رنگ است و نیاز همه افراد را برطرف کرده است.

اسپری لورال

اسپری کانسیلر ریشه مو لورال Mahogany Brown (مدل Magic Retouch) برای افرادی مناسب است که موهایشان در حال سفید شدن یا جوگندمی است. همچنین اگر جزو افرادی هستید که به طور ناگهانی به مراسمی دعوت می‌شوید و به رنگ مو نیاز دارید این محصول بهترین گزینه است. این محصول در 3 ثانیه رنگ ناهماهنگ ریشه را می‌پوشاند. به این محصول Magic Retouch یا روتوش جادویی می‌گویند. زیرا استفاده از آن بسیار سریع است و جلوه‌ای طبیعی برای مو ایجاد می‌کند. چنانچه به مجلس دعوت شدید یا در حال سفر بودید می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

اسپری رنگ مو لیلو

رنگ‌های فاتزی تا طبیعی در این محصول جای دارند. این برند ماندگاری عالی دارد. رنگ نقره‌ای این محصول برای ایجاد و شبیه سازی یک مش یا هایلایت زیبا فوق العاده است.

اسپری رنگ مو موقت مورفوس

چنانچه فرصت کافی برای رنگ کردن مو ندارید میتوانید از این برند استفاده کنید و مو خود را رنگ کنید. این برند اسپری رنگ شامل مشخصات زیر است:

  1. ظاهر عالی برای مو
  2. قدرت رنگ دهی بالا
  3. بدون لک و پوسته بر روی مو
  4. استفاده راحت
  5. بدون آسیب به مو
  6. قابل استفاده بر روی مو طبیعی و رنگ شده
  7. محصولی از کشور ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *