مقالات

بهترین کرم پودر ها برای انواع پوست

بهترین کرم پودر

داشتن بهترین کرم پودر برای خانم‌ها یک دغدغه بسیار مهم است. یک زیرسازی خوب می‌تواند صورت را بسیار طبیعی جلوه دهد و در زیبایی شما تاثیر بسزایی بگذارد. اما اگر زیر سازی به درستی انجام نشود، علاوه بر اینکه صورت مصنوعی می‌شود، رنگ‌های آرایشی به خوبی نشان داده نمی‌شوند. استفاده از بهترین کرم پودر می‌تواند لکه‌های پوستی و جوش را به خوبی پوشش دهد و پوست صورت را شاداب‌تر کند. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که بهترین کرم پودر چه نوعی است در ادامه این مطلب از سالن زیبایی گل گیس، سالن زیبایی برتر شرق تهران با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

مهم‌ترین نکته برای خرید این محصول این است که یک کرم پودر متناسب با نوع پوست خود خریداری کنید. پوشانندگی صورت ارتباط مستقیمی با میزان رنگدانه‌های کرمپودر دارد. بنابراین در زمان خرید باید به این نکته توجه کنید که فرمولاسیون این محصول دقت کنید. اگر فرمولاسیون آن از رنگدانه‌های زیاد باشد پوشش کاملی را ایجاد می‌کند. اما در صورتی که دارای رنگدانه‌های کمی باشد پوشش متوسطی را برای صورت شما فراهم می‌کند. یکی از نکات مهم دیگری که باید بدانید این است که قرار نیست با خرید این مصحل رنگ پوست خود را تغییر دهید. برای ایجاد یک رنگ یکدست کرم پودری را انتخاب کنید که همرنگ پوست شما باشد.

نکات مهم در زمان خرید بهترین کرم پودر

زمانی که قصد خرید این محصول را دارید حتما به نکات زیر توجه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید:

  1. اول از همه باید جنس و شرایط پوست خود را بشناسید تا بتوانید بهترین کرم‌ پودرهای آرایشی را خریداری کنید.
  2. رنگ انتخابی شما باید حداکثر یک یا دو شماره از پوست شما روشن‌تر یا تیره‌تر باشد.
  3. برای نتیجه بهتر از پوشش کرم پودر با توجه به نوع پوستخود می‌توانید کرم پودرهای مناسب را باهم ترکیب کنید. همچنین خرید مرطوب کننده به شما کمک می‌کند تا زیر سازی آرایش بهتر انجام شود و پوشش دهی کرم بهتر شود.

معرفی بهترین کرم پودرها

برندهای زیادی در زمینه تولید کرم پودر فعالیت دارند. در زیر به معرفی بهترین کرم پودر پرداخته‌ایم:

کرم پودر میبلین بهترین کرم پودر سبک

این محصول دارای رنگدانه‌های قوی است که تاثیر زیادی بر ماندگاری محصول دارد. برای آرایش روزهای گرم تابستان این محصول بهترین گزینه است. همچنین برای خانم‌هایی که فعالیت زیادی دارند این محصول بسیار مناسب است. این محصول برای مدتی طولانی پوست شما را شاداب نگه میدارد. اگر قصد خرید بهترین کرم پودر سبک بریا مصرف روزانه را دارید ما به شما عزیزان این محصول را معرفی می‌کنیم.

برند این لی بهترین مارک کرم پودر خارجی برای پوست چرب

این برند توسط لابراتور گیاهی تولید می‌شود و دارای ماندگاری بسیار بالایی است. این محصول با ساختار سبکی که دارد جلوه‌ای مات بر روی پوست را نشان می‌دهد. همچنین قدرت پوشانندگی این برند بسیار بالاست. فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که چهره شما را در طول روز مات و طبیعی نشان می‌دهد. با استفاده از این برند هیچ ظاهر براقی بر روی بینی و پیشانی ایجاد نمی‌شود.

یکی از بهترین خصوصیت‌های این کرم این است که در برابر گرمای زیاد مقاوم است و باعث تعریق پوست و ماسیدگی کرم پودر نمی‌شود. به طور کلی این محصول جلوه‌ای مات بر روی پوست ایجاد می‌کند و آرایش صورت را طبیعی‌تر می‌کند.

برند بورژوآ بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا

این برند ماندگاری بسیار بالا و پوشش دهی عالی دارد. به همین دلیل بهترین زیر ساز برای آرایش و میکاپ این برند است. این برند بریا پوست خشک عالی است و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. بافت سبک این محصول سبب شده تا جزو بهترین کرم شناخته شود.

الارو (Ellaro) بهترین کرم پودر خارجی

کرم پودر الارو (Ellaro) علاوه بر اینکه یک محصول آرایشی است به سلامت پوست شما کمک می‌کند. این برند فاقد چربی است و برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار عالی است. در فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که قابلیت نفوذ در لایه‌های پوست را دارد و کمک می‌کند تا مواد ضد چروک به خوبی وارد پوست شود. مواد به کار رفته در این محصول اثرات مخربی در پوست ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این باعث سسلامتی پوست می‌شود. این محصول در طول روز چهره شما را مات و طبیعی نشان می‌دهد. از مزایای این کرم این است که ترشح سبوم پوست را تنظیم می‌کند.

کرم BB بهترین کرم پودر مخملی

BB مخفف «Beauty Balm» یا «Blemish Balm» است. در زبان فارسی به این کلمه بالم زیبایی یا کرم زیبایی می‌گویند. فاکتورهایی مثل ضد لک و ضد چروک این محصول باعث شده تا با سایر کرم‌ها متفاوت باشد. این محصول تمامی نیازهای پوست مثل ضدآفتاب، مرطوب کننده و …. را بر طرف می‌کند. این کرم پوشش مخملی بسیار عالی دارد. همچنین در فرمولاسیون این کرم از رنگدانه‌های سبکی استفاده شده که منافذ پوست را نمی‌بندد. بنابراین با استفاده از این محصول، تنفس طبیعی پوست به مشکل نمی‌خورد. جذب این محصول بسیار عالی است.

مک بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

محصولات مک بهترین محصولات آرایشی هستند که کمتر کسی است که اسم آن را نشنیده باشد. این برند بهترین کرم برای گریم و میکاپ عروس است. فرمولاسیون این محصول بر پایه آب است و پوشش دهی بی‌نظیری دارد. به همین دلیل است که بسیاری از میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای از این محصول استفاده می‌کنند.اگر پوستی حساس و دارای لک دارید بدون شک این برند بهترین انتخاب برای پوست چرب و جوشدار است. حتی این کرم را بسیاری از متخصصان پوست و چشم پزشک تایید کرده‌اند.

نارس بهترین کرم پودر برای گریم عروس

یکی از بهترین کرم‌ها در بین میکاپ آرتیست‌ها این برند است. برند Nars از پایه‌های اصلی و طبیعی برای پوست‌های حساس و خشک است. این محصول با فرمول ضد حساسیتی که دارد و آبرسانی که در آن موجود است، ظاهری یکدست، درخشان و زیبا را برای شما فراهم می‌کند. به دلیل اینکه این برند با پوست‌های حساس سازگار است، علاقمندان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. مواد معدنی موجود در این کرم به گونه‌ای است که پوست را به بهترین نحو درخشان می‌کند. با استفاده از این محصول احساس فوق العاده سبکی دارید.

کرم پودر آرایشی Chantecaille

این برند با برگ آلوئه ورا و گل کاملیا و عصاره درخت تولید شده است. به همین دلیل این محصول احساس تازگی و لطافت به پوست می‌دهد. از جمله مزایای استفاده از این محصول این است که باعث آبرسانی و پوشش دهی عالی پوست می‌شود. همچنین این برند پوست را بسیار یکدست و زیبا می‌کند و برای پوست‌های حساس بهترین گزینه است. این برند با بافت ژله‌ای که دارد باعث خنک شدن پوست می‌شود و حس خوشایندی به پوست می‌دهد.

استی لودر

اگر قصد آرایش روزانه دارید از این برند استفاده کنید. این برند بسیار سبک است. همچنین اگر ورزشکار هستید و کرم با تعریق از صورت شما پاک می‌شود حتما از این محصول استفاده کنید. زیرا این برند فاقد چربی و روغن است و به راحتی از پوست شما پاک نمی‌شود. افرادی که پوست‌های حساس دارند می‌توانند از این برند استفاده کنند. چراکه این محصول با نفوذ در پوست از التهاب و قرمزی پوست پیشگیری می‌کند.

کرمپودر doucce

کرم کانسیلر دار دوسه با پوششی بسیار نرم و لطیف به  راحتی روی پوست می‌خوابد. این کرم 2برابر کرمپودرهای معمولی حجم دارد. کرم دوسه دو منظوره است و دارای باف5تی سبک، نرم و طبیعی است. از این کرم علاوه بر پوشش دهی پوست می‌توان از کانسیلر آن برای رفع لک و جای جوش و یا سیاهی دور چشم استفاده کرد. همچنین این کرم دارای ویتامین E و SPF است. به طوری که در عین حفظ رطوبت پوست از آن در برابر اشعه‌های مضر و رادیکال‌های خطرناک محافظت می‌کند. این کرم به دلیل وجود عصاره چای سبز دارای خاصیت ضد لک و ضد چروک است. کرم دوسه فاقد اسانس و عطر است و بریا پوست‌های حساس مناسب است. کرمپودر دوسه تمام عیب‌های صورت را پوشش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این کرم نداشتن بو و چربی و جلوگیری از انسداد پوست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *