سالن زیبایی گل گیس

هایلایت و رنگ کردن مو توسط بهترین رنگ کار مو در شرق تهران

بهترین و باکیفیت‌ترین لایت مو در شرق تهران را با بهترین رنگ کار مو شرق تهران خانم‌ها فریبا و فرناز میرزایی در سالن زیبایی گل گیس تجربه کنید. قطعا پیدا کردن آرایشگاه خوب برای رنگ مو می‌تواند برای شما چالش برانگیز باشد. ما در سالن زیبایی گل گیس به عنوان سالن تخصصی رنگ مو در شرق تهران با استفاده از باکیفیت ترین برندهای رنگ مو جهان، توسط لایت کاران مو حرفه ای بهترین خدمات هایلایت مو را به شما عزیزان ارائه می‌نماییم.

قطعا هایلایت تاثیر بسیار زیادی در جذابیت چهره شما دارد. امروزه سبک‌های متنوعی از لایت مو وجود دارند. که بسته به سلیقه‌تان می‌توانید هرکدام را انتخاب نمایید. قطعا انتخاب صحیح سبک رنگ مو بسیار مهم است. به همین دلیل است که در سالن زیبایی گل گیس خدمات مشاوره به شما ارائه می‌نماییم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. کیفیت بالای خدمات ما سبب شده تا لاین رنگ مو یکی از پرطرفدارترین لاین‌های سالن زیبایی گل گیس بهترین سالن زیبایی شرق تهران باشد.

لایت مو چیست؟!

لایت مو به معنای رنگ کردن تکه‌ای از مو است. در این سبک کل موها رنگ نمی‌شود  مدل‌های مختلفی دارد. با استفاده از تکنیک هایلایت می‌توان هارمونی بسیار زیبا در مو ایجاد کرد. این تکنیک حجم موها را زیاد کرده و تنوع بسیار عالی برای شما خواهد بود. برای هایلایت مو می‌توان بسته به انتخاب رنگ حتی موها را دکلره نکرد. و با استفاده از رنگ درجه روشنی مو را تنظیم کرد. در صورت نیاز به دکلره نیز مطمئن باشید ما در سالن زیبایی گل گیس از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد استفاده می‌کنیم. در نتیجه هیچ آسیبی به موهای شما وارد نخواهد شد.

لایت مو در شرق تهران
سالن زیبایی گل گیس

انواع مدل لایت مو

از تکنیک‌های مختلفی برای لایت مو استفاده می‌شود که هرکدام خاصیت منحصر بفردی دارند. پرکاربردترین تکنیک‌های رنگ مو عبارتند از؛

هایلایت مو (High-light)

هایلایت تکنیکی از لایت و رنگ مو است که در آن قسمت‌هایی از مو نسبت به رنگ مو اصلی شما روشن‌تر می‌شود. در این تکنیک از لایت، رنگ مو از ریشه‌ها شروع می‌شود. دسته‌ای ریز و یا درشت از مو را با استفاده از کلاه مش و یا فویل جدا می‌کنیم و با کمک دکلره دکوپاژ را انجام می‌دهیم. پس از رسیدن رنگ مو به پایه، می‌توان بسته به سلیقه شما عزیزان از رنگ‌های بلوند، زیتونی، دوری، نسکافه‌ای، شرابی، ماهاگونی و..... استفاده کرد.اگر رنگ مو شما تیره است قطعا هایلایت مو بهترین انتخاب برای شما است.

لو‌لایت (Low-light)

لولایت دقیقا برعکس هایلایت مو است. در این تکنیک از لایت مو از رنگ‌های تیره برای ایجاد سایه در مو استفاده می‌شود. برای افرادی که مو سفید دارند، لولایت بهترین انتخاب است، چراکه در تکنیک لولایت قسمت‌هایی از مو شما تیره می‌شود. در سالن زیبایی گل گیس به عنوان بهترین سالن رنگ مو در شرق تهران برای تکنیک لولایت از کلاه مش استفاده می‌کنیم. این کار کمک می‌کند تا بتوانیم کل موهای بیرون از کلاه را تیره کرده و موهای سفید شما را بپوشانیم.

لازم به ذکر است که این تکنیک توسط بهترین لایت کار مو شرق تهران در سالن زیبایی گل گیس انجام می‌شود. در نتیجه از بابت نتیجه می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید.

موی لایت (Movie-light)

در صورتی که طرفدار رنگ مو فانتزی هستید بهتر است موی لایت را انتخاب کنید. در این تکنیک از هایلایت مو، یک لایه از مو برداشته می‌شودکه اغلب از لایه‌های زیرین است و دکلره می‌شود. پس از رسیدم مو به پایه مورد نظر از ترکیب رنگ رنگین کمانی بر روی آن زده می‌شود. اما در قسمت بالای مو رنگ ثابت می‌ماند.

سان لایت از تکنیک‌های لایت مو (Sun-light)

کلمه sun به معنای خورشید است. کره‌ای به رنگ روشن در مرکز مو ایجاد می‌شود. در نتیجه در قسمت ریشه مو یک دایره نارنجی یا زرد روشن با استفاده از دکلره ایجاد می‌شود. اما قسمت‌های پایین مو تیره می‌مانند. این لایت مو جذاب و زیبا را می‌توانید از بهترین لایت کار مو شرق تهران در سالن زیبایی گل گیس بخواهید.

ویو‌ لایت (Wave-light)

در این تکنیک لایت مو ابتدا با اسفاده از رنگ مو روشن تمام مو رنگ می‌شود. انتهای مو تا یک پایه روشن سفید خواهد شد. سپس کل مو به‌طور مساوی رنگ می‌شود. با استفاده از تکنیک ویو لایت می‌توان یک سایه روشن زیبا روی مو ایجاد کرد. روشن شدن مو باید با استفاده از دکلره انجام شود. حتما توجه کنید که باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا سلامت موهایتان حفظ شود. اگر به دنبال یک آرایشگاه خوب برای رنگ مو در شرق تهران هستید حتما با ما در سالن زیبایی گل گیس در تماس باشید.

هافلایت از نمونه تکنیک‌های لایت مو

هافلایت از دیگر تکنیک‌های رنگ مو است. در این تکنیک کل موهای شما را به دو نیم تقسیم بندی می‌کنیم و هر قسمت رنگ مو متفاوتی دارد. این تقسیم بندی مو می‌تواند به صورت عرضی و یا طولی مو انجام شود که این دقیقا مطابق با نظر و سلیقه شما عزیزان انحام خواهد شد. بسته به مدل موهایتان می‌توان این تکنیک را به شیوه‌های مختلف و بسیار زیبایی پیاده سازی کرد.

وی‌لایت (Violet-light)

این تکنیک لایت مو با استفاده از رنگ‌های خانواده بنفش انجام می‌شوند. رنگ‌هایی مانند بنفش، شرابی، گیلاسی روی مو استفاده خواهند شد. اگر از طرفداران رنگ‌های فانتزی هستید قطعا این تکنیک بهترین انتخاب برای شما عزیزان است.

فریبا و فرناز میرزایی

بهترین رنگ کار مو در شرق تهران

اگر بخواهید از تکنیک‌های مختلف لایت مو استفاده کنید باید این کار را به یک لایت کار مو حرفه‌ای محول کنید. در سالن زیبایی گل گیس افتخار همکاری با خانم‌ها فریبا و فرناز میرزایی که همیشه به‌عنوان بهترین لایت کاران در شرق تهران معرفی شده‌اند هستیم. خانم‌ها فریبا و فرناز میرزایی دارای 15 سال سابقه در زمینه رنگ و لایت مو هستند. این عزیزان بروزترین دوره‌های آموزشی لایت مو را نزد بزرگترین اساتید در سراسر جهان گذرانیده‌اند. در نتیجه با تجربه و تخصص بالای خود قادر به ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به شما عزیزان می‌باشند.

بهترین لایت کار شرق تهران

استعلام قیمت لایت مو و مشاوره رایگان

برای تصمیم گیری بهتر می‌توانید با مشاوران ما در سالن زیبایی گل گیس، بهترین سالن رنگ مو در شرق تهران در تماس باشید.

فریبا و فرناز میرزایی

سالن تخصصی رنگ مو در شرق تهران

در سالن زیبایی گل گیس به عنوان سالن تخصصی رنگ مو در شرق تهران ارائه دهنده کلیه خدمات لایت به شما عزیزان هستیم. تمامی تکنیک‌های لایت را می‌توانید در این سالن زیبایی از ما دریافت کنید. در سالن زیبایی گل گیس توانستیم به عنوان بهترین سالن رنگ مو در شرق تهران معرفی شویم. قطعا این لقب را مدیون خدمات بی‌نظیر و باکیفیت خود در این سالن زیبایی هستیم. همواره از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد نیز برای ارائه خدمات رنگ و لایت مو به شما عزیزان استفاده می‌کنیم. پرسنل متخصص و با تجربه‌مان نیز کمک نموده‌اند تا قادر به جلب رضایت شما عزیزان باشیم.

از نمونه وجوه تمایز ما در ارائه خدمات رنگ مو می‌توان به مواردی چون؛

آموزش لایت مو و مش مو در شرق تهران

در سالن زیبایی گل گیس کاربردی‌ترین و بهترین دوره آموزش لایت مو را برای شما عزیزان برگزار می‌نماییم.

سرفصل های دوره آموزش رنگ و مش

سرفصل های دکلره:

19 thoughts on “لایت مو در شرق تهران

  1. مریم گفت:

    کاراتون حرف نداره عالی هستید😍👏

    1. admin گفت:

      ممنون عزیزم شما لطف دارید.

  2. زهرا گفت:

    سلام لاين رنگ ومش عاليه و كراتين ارايش هم راضي بودم

    1. admin گفت:

      خدا را شکر چون ما تو این لاین از بهترین مواد استفاده میکنیم.

  3. مهري گفت:

    سلام ١٤ ساله مشترى فريبا و فرنازم بي نقص بوده تا الان
    و برخورد پرسونال هم خوب ميباشد اكثر لاين ها كار انجام دادم و راضي بودم موفق باشيد 🌺

    1. admin گفت:

      لطف دارید عزیزم، رضایت شما برای ما افتخار بزرگی هستش

  4. زهره گفت:

    سلام من عروس گل گيس بودم خيلي راضي ممنون از ميكاپ با فريده جون بوده كار ناخن هم انجام دادم عالي بود ❤️

    1. admin گفت:

      خیلی خوشحالیم که ما را انتخاب کردید و از همه مهم تر موفق به جلب رضایت شما عزیزان شدیم.

  5. Kosar گفت:

    سلام من واقعا عاشق کار و صاحب سبک بودن فریبا جون و فرناز جان هستم واقعا هنرمندن🙏😍

    1. admin گفت:

      ممنون که برای زیباتر کردن موهاتون ما را انتخاب کردید.

  6. mahboobe گفت:

    واقعا کار تون و اخلاقتون نمونه ست. بهترین انتخاب هستید برای کار زیبایی . موفق باشید

    1. admin گفت:

      ممنون از انتخابتون

  7. mahboobe گفت:

    ممنون از شما به خاطر این کیفیت کاری تون

  8. bita گفت:

    کیفیت بالای کاری
    متریال مصرفی خوب
    اخلاق خوبتون باعث شده که بهترین باشید.

    1. admin گفت:

      لطف دارید، ممنون از توجهتون

  9. maryam goli گفت:

    خرجی رنگ مو تون فوق العاده جذاب و درخشانه آرزومه برای رنگ مو بیام پیشتون

  10. شیما گفت:

    واقعا زیبایی و تنوع کار شما می تونه هر خانم مشکل پسندی رو راضی کنه موفق باشید.

  11. زیبا گفت:

    این نمونه کارهای بی نظیرتون نشون می ده که چقدر توی کاراتون حرفه ای هستید دوست دارم یه روز موهامو پیش تون رنگ کنم

  12. نیلوفر گفت:

    بسیار حرفه ای کار می کنید. توی تمام نمونه کارهاتون این مشهوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *