مقالات

هایلایت مو مشکی جدید و شیک 2022

هایلایت مو مشکی

اگر جزو افرادی هستید که مو مشکی دارید، بهترین راه حا نچرال و زبا برای تغییری ساده، هایلایت مو مشکی است. اگر فکر می‌کنید که هایلایت تنها برای افرادی که رنگ مو روشنی دارند مناسب است، سخت در اشتباهید. چراکه لایت مو بر روی مو تیره و مشکی بسیار پر طرفدار است و رنگ‌های تیره و روشن خیره کننده و خاصی برای مو مشکی وجود دارد. این رنگ‌ها از آبی و بنفش شروع می‌شود و تا طوسی و عسلی و…. ادامه دارد و یکی از یکی زیباتر هستند. پس اگر مو مشکی دارید و دوست ندارید که مو خود را رنگ کنید حتما لایت مو را امتحان کنید. در ادامه این مطلب از سالن زیبایی گل گیس، بهترین سالن زیبایی در شرق تهران بهترین لایت برای مو مشکی را آورده‌ایم تا بهتر بتوانید مو خود را رنگ کنید.

هایلایت مو مشکی امکان پذیر است؟

بله حتما می‌توانید این تکنیک زیبا را انجام دهید و زیباتر شوید. اما به دلیل اینکه مو مشکی بسیار ضخیم است باید این کار را به آرایشگر و بهترین رنگ و لایت کار بسپارید. اول تصمیم بگیرید که چه رنگی می‌خواهید؟ آیا می‌خواهید متفاوت باشد یا طبیعی؟ اندازه و جای لایت را هم اندازه بگیرید ئ انتظارات خود را بر اساس این موارد مدیریت کنید. مو مشکی یا رنگی بسیار سخت بلوند می‌شود. به همین دلیل باید در نگهداری و مراقبت از مو کوشا باشید تا مو درخشش طبیعی داشته باشد.

امکان رنگ مو مشکی بدون دکلره

بدون دکلره می‌توان هایلایت مو مشکی را انجام داد اما میزان ماندگاری آن کم است. دکلره رنگدانه‌های مو را از بین می‌برد و مو را روشن می‌کند. به همین دلیل رنگ مو بهتر روی مو می‌نشیند. اگر دوست ندارید دکلره کنید می‌توانید از رنگ‌های موقت گچی و خمیری استفاده کنید. اما این نوع گچ‌ها بعد از یکبار شستشو از بین می‌روند.چنانچه هیچکدام از این موارد را دوست ندارید اکستنشن مو مشکی را انتخاب کنید.

طریقه هایلایت مو مشکی

بهترین راه برای مو مشکی بالیاژ مو است. می‌توانید از رنگ‌هایی مانند بنفش، آبی و یا قرمز برای مو مشکی استفاده کنید. برای هایلایت بلوند از تونر به مدت هر چند هفته یکبار استفاده کنید. اگر رنگی که یکی دو درجه روشن‌تر باشد را استفاده کنید هایلایت طبیعی خواهید داشت. همچنین برای اینکه خطا کمتری ایجاد شود حتما از یک رنگ کار حرفه‌ای کمک بگیرید.

هایلایت زیبا روی مو مشکی

برای داشتن رنگی زیبا در ادامه این مطلب همراه ما باشید:

بهترین هایلایت تیره و روشن برای مو مشکی با رنگ بلوند

با لایت روشن، پوست درخشان می‌شود. برای اینکه مو تیره و روشنی داشته باشید می‌توانید از خط چشم به پایین این تکنیک را انجام دهید تا زیباتر شوید.

رنگ آمبره بلوند

هایلایت مو مشکی به رنگ آمبره بلوند، مو را درخشان می‌کند. این تکنیک را تاپایین مو ادامه دهید و نزدیک مو را به صورت کامل بلوند کنید. حتما خط رویش مو را تیره نگهدارید تا با نوک مو تضاد خاصی داشته باشد.

مدل هایلایت مو مشکی با رنگ کاراملی

رنگ کاراملی به مو، عمق و درخشش زیبایی می‌بخشد و پوست را جوان و شاداب می‌کند. مو مشکی را با رنگ کاراملی ترکیب کنید تا جذاب‌تر شوید. برای این تکنیک از نیمه مو به پایین را رنگ کنید تا آمبره مو ایجاد شود.

هایلایت قهوه‌ای روی مو مشکی

هایلایت قهوه‌ای به مو عمق خاصی می‌بخشد. از وسط مو تا پایین را هایلایت کنید. نگهداری از این رنگ بسیار آسان است و مو در زیر نور آفتاب درخشش و روشنایی خاصی دارد.

استخوانی روی مو مشکی

هایلایت استخوانی روی مو مشکی برای افرادی که چشم و پوست روشنی دارند بسیار مناسب است. حتما این تکنیک را از چند سانتی متر بعد از ریشه مو استفاده کنید و به تدریج به پایین مو هدایت کنید. با تونر نقره‌ای این تکنیک را زیباتر کنید.

جدیدترین هایلایت  روی مو مشکی: بلوند عسلی

بلوند عسلی پوست را باز می‌کند و روی مو صاف و فر بسیار زیبا می‌شود. تغییری از تیره به روشن مو را درخشان و زیباتر می‌کند.

مسی روی مو مشکی

با رنگ مسی از هایلایت‌های قدیمی فاصله بگیرید. برای تاج مو از رنگ قرمز بورگاندی استفاده کنید و به آرامی آن را به مسی تبدیل کنید. این تارهای مو روشن چشم را خیره می‌کند و مو را مثل جواهر درخشان می‌کند.

هایلایت مو جدید و زیبا بر روی مو مشکی

لایت کامل باعث می‌شود تا مو پرتر دیده شود. قهوه‌ای تیره تا روشن مو را پرحجم نشان می‌دهد. بهتر است این تکنیک را از زیر خط چشم به پایین رنگ کنید تا زیر نور چشم‌ها را به مو خود جلب کنید.

قرمز بوگاندی روی مو مشکی

برای افرادی که پوست تیره با مو مشکی دارند این رنگ مو بسیار مناسب است. رنگ قرمز تیره از جلوی صورت شروع می‌شود و به آرامی پایین می‌رود. این رنگ بسیار ظریف است که درخشش مو را ایجاد می‌کند.

بالیاژ مو مشکی

بالیاژ بهترین راه برای روشن کردن مو مشکی است. این تکنیک بر خلاف آمبره مو، تغییر طبیعی‌تری از تیره به روشن را به وجود می‌آورد و درخشش بیشتری را بر روی مو ایجاد می‌کند. می‌توانید از رنگ‌های مختلف استفاده کنید تا مو حالت چند بعدی پیدا کند.

هایلایت مو مشکی دخترانه: هایلایت طبیعی

با این تکنیک می‌توانید مو را زیباتر کنید. حتما لازم نیست از بلوند استفاده کنید. بلکه رنگ قهوه‌ای دودی هم کافیست و می‌توانید تغییری زیبا به مو دهید. با رنگ طبیعی از تاج مو به پایین را رنگ کنید. این رنگ برای هر نوع جنس مو مناسب است.

رنگ قرمز روی مو مشکی

لایت مو مشکی قرمز روشی جذاب برای جالب‌تر کردن رنگ مو مشکی است. می‌توانید این تکنیک را از ریشه مو شروع کنید و به آرامی به انتهای مو سوق دهید. هرچند هفته یکبار، رنگ را احیا کنید. چراکه رنگ قرمز خیلی زود کمرنگ می‌شود.

لایت مو مشکی کوتاه: قرمز تیره

قرمز تیره مو را پرپشت‌تر نشان می‌دهد. این رنگ نه تنها خیره کننده است بلکه مو را درخشان می‌کند. برای انجام این تکنیک از نیمه مو به پایین را رنگ کنید. می‌توانید برای چند تار مو از رنگ قرمز روشن استفاده کنید. با این کار نگاه‌ها را به سمت خود جذب خواهید کرد.

هایلایت مو مشکی با بنفش

با لایت بنفش چشم‌ها را به خود خیره کنید. لازم نیست کل مو را بنفش کنید و فقط چند تکه از مو کافیست. این تکنیک برای انواع مو مناسب است و با انتخاب چند رنگ مختلف بنفش، مو را پر پشت تر کنید.

شیک‌ترین مو مشکی با هایلایت خاکستری

لایت زیبا و شیک خاکستری به مو زندگی میبخشد. این تکنیک را از نیمه مو شروع کنید و لازم نیست که ریشه را رنگ کنید. رنگ خاکستری مثل استخوانی سخت به دست می‌آید اما بسیار با ارزش است.

آموزش هایلایت مو مشکی با لایت آبی

هایلایت آبی مو را ظریف و زیبا جلوه می‌دهد. شدت رنگ آبی به قدری زیاد است که می‌تواند نور را به خود جذب کند. مانند رنگ بنفش لازم نیست که کل مو را رنگ کنید. بلکه تکه‌ای از مو کافیست. مو را از زیر گوش هایلایت کنید و به صورت پخش کنید. این ترکیب بسیار شیک و زیبا است.

لایت آبرن

با هایلایت آبرن مو چند بعدی می‌شود. این رنگ بسیار شبیه رنگ زیتونی است و مو را پرپشت می‌کند. نزدیک ریشه را قرمز کنید و به سمت پایین مو را روشن‌تر کنید. در این صورت، مو خیره کننده می‌شود و هر کسی که شما را ببیند به رنگ شما خیره خواهد شد و مجذوب آن می‌شود.

هایلایت یخی روی مو مشکی

با استفاده از این تکنیک مانند ملکه یخی خواهید شد. این رنگ مثل بالیاژ طبیعی است. از ریشه مو چند تار را بلوند یخی کنید و بقیه مو را تیره کنید. از خط گوش به پایین مو را به آرامی رنگ کنید تا خط رنگ ایجاد نشود. بلوند عسلی را با رنگی روشن‌تر ترکیب کنید تا رنگ‌ها از هم فاصله نداشته باشند. این ترکیب برای هر مو مناسب و کاربردی است.

هایلایت مو مشکی: طلایی

رنگ طلایی با مو مشکی بسیار سازگاری دارد و مو را زیباتر می‌کند. این ترکیب رنگ‌ها صورت را جوانتر نشان می‌دهد. از کنار گوش به پایین را رنگ کنید تا مو زیر آفتاب بدرخشد. همچنین حتما سعی کنید که ریشه مو را تیره بگذارید تا رنگ زیبایی خاصی داشته باشد.

هایلایت مو مشکی غیر قابل دید

با این تکنیک رنگ مو مشکی بسیار زیبا جلوه می‌کند. رنگ دودی مو را شیک‌تر می‌کند. این تکنیک کاری می‌کند تا رنگ اصلی هم خودش را به زیبایی نشان دهد. این تکنیک می‌تواند دو شماره از رنگ فعلی روشن‌تر باشد و مو را درخشان کند.

مو مشکی و هایلایت بلوطی

این تکنیک به مو تیره زندگی و حیات می‌بخشد. این رنگ‌ها برای پوست‌های زیتونی و تیره و انواع مو مناسب و کاربردی است. از تاج مو به پایین را رنگ کنید و از ترکیب رنگ‌های مختلف نترسید. چراکه این تکنیک، صورت را بسیار بازتر می‌کند.

هایلایت طوسی بر روی مو مشکی

هایلایت طوسی بر روی مو مشکی بسیار زیبا و جذاب و خیره کننده است. مو مشکی پر کلاغی یا طوسی ترکیب بی نظیری است که انتخاب خانم‌های خوش سلیقه امروزی است.

بالیاژ تکه‌ای بر روی مو تیره

بالیاژ تکه‌ای برای افرادی که نمی‌خواهند هرماه به آرایشگاه بروند مناسب است. با بالیاژ تکه‌ای بر روی مو تیره می‌توانید از مو خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *