مقالات

سلفون بی حسی تاتو و طرز استفاده از آن

سلفون بی حسی تاتو

سلفون بی حسی تاتو یکی از لوازم عالی و پرکاربرد برای آرایش دائم است. از رول سلفونی بی حسی تاتو برای جذب آسانتر بی حسی برای تاتو استفاده می‌شود.  معمولا طول رول سلفونی 100 تا 200 متر است و دارای 4.2 سانت عرض است. برای کاور پماد بی حسی از رول سلفونی تتو استفاده می‌شود. در ادامه این مطلب از سالن زیبایی گل گیس، سالن زیبایی برتر شرق تهران با این محصول بیشتر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

چرا از سلفون بی حسی تاتو استفاده می‌شود؟

استفاده از سلفون تاتو نوعی مراقبت از تتو است. استفاده از سلفون تاتو برای محافظت از تتو در زمان بهتر شدن تاتو کاربردی است. به طور کلی تتو و آرایش دائم یک زخم باز است. اگر تتو را با سلفون بی حسی بپوشانید از ورود آلودگی و باکتری به درون پوست جلوگیری می‌شود. همچنین این امکان فراهم می‌شوند که روند بهبودی پوست بعد از تتو خیلی سریع اتفاق بیفتد. زمانی که پیگمنتر بخواهد از سوزن تاتو یا سوزن فیبروز استفاده کند باید با سوزن، رنگ تاتو را وارد پوست کند. به همین دلیل پوست خراش پیدا می‌کند. به همین دلیل است که می‌گوییم تاتو یک زخم باز است و باید از این زخم باز مراقبت کنید.

کاربردهای سلفون بی حسی تتو

سلفون تاتو استفاده‌ها و کاربردهای زیادی دارد. از جمله کاربردهای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در تکنیک تاتو سوزن وارد لایه درم پوست می‌شود و رنگدانه‌های تاتو در لایه دوم پوست تزریق می‌شوند. به دلیل اینکه رشته‌های عصبی در این لایه از پوست تراکم دارد باید از بی حسی استفاده شود. بعد از اینکه بی حسی بر روی پوست زده می‌شود باید محل بی حسی با سلفون بی حسی تاتو پوشانده شود.
  2. در مواردی مثل شیدینگ لب، هاشور ابرو، تاتو خط چشم، لیزر و…. نیاز به بی‌حسی داریم و باید برای کاور بی حسی از سلفون بی حسی تتو استفاده شود.
  3. اگر پیگمنتر برای سلامت مشتری ارزش قائل باشد به جای نایلون فریزر از رول سلفونی استفاده می‌کند. به هیچ عنوان پیگمنتر نباید از کیسه فریزر استفاده کند. زیرا کیسه فریزر بهداشتی و ایمن نیست.
  4. با استفاده از سلفون بی حسی تاتو (رول سلفونی) خونابه و رنگ تاتو بر روی لباس نمی‌ریزند. اگر پیگمنتر ماهر باشد این موضوع را متوجه می‌شود و از سلفون بی حسی تتو استفاده می‌کند. اما متاسفانه برخی از افراد بی‌تجربه از گاز استریل یا بانداژ استفاده می‌کنند. این دو محصول باعث جذب رنگدانه‌ها به الیاف و رنگ‌ها از زیر پوست می‌شود.
  5. این محصول باعث افزایش جذب مواد بی حسی به پوست می‌شود.
  6. با استفاده از سلفون بعد از تاتو می‌توان راه‌های نفوذ هوا به پوست را مسدود کرد. با مسدود شدن راه‌های نفوذ پوست مواد بی حسی سریعتر بر روی پوست اعمال می‌شوند.
  7. پر کاربرد برای تاتو صورت و بدن
  8. مناسب برای لیفت و لمینت ابرو
  9. مورد استفاده برای پیگمنترها
  10. سلفون بی حسی تاتو باعث تثبیت رنگ تاتو و جلوگیری از تغییر رنگ تاتو می‌شود.

فواید استفاده و بررسی سلفون بی حسی تاتو  برای صورت و بدن

استفاده از این محصول فواید و مزیت‌هایی دارد که در زیر به آنها اشاره کرده‌ایم:

  • بهترین گزینه برای کاور موقت تاتو
  • مناسب برای حفظ بهداشت و رعایت نکات ایمنی : به دلیل اینکه سلفون بی‌حسی با اشعه گاما استریل شده حتی در حین کار برای بی حسی یخی هم استفاده می‌شود و کاملا ایمن است.
  • یکی از فواید استفاده از سلفون بی حسی تاتو این است که باعث حفظ پرستیژ کاری می‌شود.
  • باعث راحتی کار می‌شود. زیرا پوست بی حس می‌شود و می‌توان بدون استرس و درد، تاتو را انجام داد.
  • جدا کردن این محصول بسیار راحت است. با استفاده از یک تیغ که بر روی لبه جعبهخ قرار دارد می‌توانید رول سلفونی بی حسی تاتو را جدا کنید.

طرز استفاده از سلفون بی حسی تاتو

برای میکروبلیدینگ ابرو، ریموو تاتو یا هر روش دیگری می‌توانید از سلفون بی حسی تاتو استفاده کنید. روش استفاده از سلفون بی حسی تتو به شرح زیر است:

  • ابتدا مواد بی حسی را به مقدار لازم بر روی پوست می‌زنید.
  • سپس با یک تکه سلفون محل مورد نظر را بپوشانید.
  • بعد از چند دقیقه سلفون بی حسی تاتو را بردارید. اکنون می‌توانید بدون از بین رفتن مواد بی حسی کار تاتو را شروع کنید.

نکته‌ای بسیار اهمیت دارد این است که حتما قبل از استفاده از سلفون بی حسی باید از تمیزی آن اطمینان حاصل پیدا کنید. سپس بعد از اطمینان از تمیزی می‌توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *