مقالات

طراحی ابرو برای تاتو و ابزارهای قرینه سازی ابرو

طراحی ابرو برای تاتو

طراحی ابرو برای تاتو و فیبروز یکی از اصلی‌ترین مراحل است. همه افراد بخصوص خانم‌ها دوست دارند تا ابروهایی خوش فرم و زیبا داشته باشند. داشتن ابروهایی خوش فرم باعث زیباتر جلوه دادن بینی شما می‌شود. با ابروهای خوب یک صورت متقارن خواهید داشت.  طراحی ابرو برای تاتو یا میکروبلیدینگ به صورت دستی انجام می‌شود. از ابزارهای دستی تخصصی با یک تیغه بسیار ظریف برای ایجاد برش‌های ظریف در پوست استفاده می‌شود. به کمک تمامی این ترفندها می‌توان بهترین طراحی ممکن را برای ابروها انجام داد.

امروزه روش‌های زیادی برای تقویت ابرو شما عزیزان وجود دارد. اما در صورت انتخاب روش‌های آرایش دائم لازم است تا طراحی ابروها توسط یک فرد متخصص و زبده انجام شود.

اصول طراحی ابرو

در زیر به اصول طراحی ابرو برای تاتو به طور کامل پرداخته‌ایم، کافیست با ما در این مطلب از سالن زیبایی گل گیس، بهترین سالن زیبایی شرق تهران همراه باشید؛

آموزش طراحی ابرو برای میکروبلیدینگ

زمانی که مو خود را کوتاه می‌کنید باید سبک مدل مو را انتخاب کنید که ویژگی‌های صورت شما را برجسته و زیباتر نشان دهد. در واقع باید مدلی را انتخاب کنید که به صورت شما بیاید. اما لازم است بدانید که فرم ابرو هم به همین شکل است. تصمیم‌گیری برای اینکه نمی‌دانید کدام مدل و شکل را انتخاب کنید به موارد زیر بستگی دارد:

  • تناسب صورت
  • ابعاد و اندازه صورت

زمانی که بر اساس فرم خاص صورت خود، ابروها را مدل می‌دهید و طراحی ابرو برای تاتو را انجام می‌دهید از ظاهر صورت خود شگفت‌زده خواهید شد. طراحی ابرو زیبا نه تنها به زیبایی چهره بلکه به زیبایی چشم‌ها، بینی و لب‌ها کمک زیادی می‌کند. همچنین ابروهای خوش فرم اعتماد به نفس شما را زیاد می‌کند. اگر دوست ندارید آرایش زیادی داشته باشید حتما میکروبلیدینگ ابرو را انتخاب کنید تا زیبایی شما بدون آرایش جلوه‌ی زیبایی داشته باشد. قبل از طراحی ابرو حتما مدل‌های مختلف ابرو را ترسیم کنید تا برای همیشه بدانید که چه فرم ابرویی مناسب چهره شما است.

انواع طراحی ابرو تاتو

چنانچه دوست دارید با مدل‌های مختلف طراحی ابرو برای تاتو آشنا شوید در ادامه این مطلب به تمامی این موارد اشاره کرده‌ایم. طراحی‌های ابرو متفاوت عبارتند از:

طراحی ابرو با قوس بلند

برخی از افراد ابرو قوس بلند را دوست دارند. سبک این مدل ابرو در بالای استخوان ابرو قوس است. قوس‌های بلند بسیار عالی هستند و ظاهری دراماتیک دارند. این طراحی برای کسانی که می‌خواهند آرایش جسورانه داشته باشند بسیار عالی است.

طراحی و قرینه سازی ابرو برای تاتو با قوس ظریف چگونه انجام می‌شود؟

بسیاری از افراد به جای ابروهای خیره کننده دوست دارند که ابروهایی ظریف داشته باشند. در این مدل از طراحی ابرو، قوس ابرو از شکل طبیعی ابرو پیروی می‌کند. این مدل ابروهای ساده مزایایی از جمله نگهداری تمیز و آسان ابرو را دارند. این روش تنها روشی بسیار طبیعی نیز است. در واقع این مدل طراحی و قرینه سازی ابرو مثل این است که مداد ابرو نرمی بین ابروهای پراکنده را پر کرده باشد.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای ابروهای خیره کننده یک جفت ابروی ظریف داشته باشند. در این مدل طراحی ابرو،قئس ابرو از شکل طبیعی ابرو پیروی می‌کند. این مدل ابروهای ساده تمیز نگهداشتن راحت‌تری هم دارند. در واقع در این روش بین ابروهای پراکنده پر می‌شود.

آموزش قرینه سازی ابرو فرم گرد

همه ابروها لازم نیست که طراحی با قوس داشته باشند تا شگفت‌انگیز به نظر برسند. افرادی که به صورت طبیعی دارای صورتی زاویه‌دار هستند نباید ابرو قوس‌دار انتخاب کنند. چنین افرادی باید به جای ابروی قوس دار از ابروهایی به شکل گردتر انتخاب کنند. طراحی ابرو برای تاتو با فرم گرد باعث زیبایی بیشتر چهره می‌شود. همچنین ابروهایی با تراکم بیشتر خواهید داشت.

طراحی ابرو تاتو مدل صاف

برخی از افراد دارای ابروهایی با قوس طبیعی نیستند. اما به جای آن مانند شلیک خط مستقیم ابرو دارند. این مدل ابرو مانند خط صاف در بالای چشم‌ها قرار دارد. شاید با خود فکر کنید که یک ابرو دارای قوس واضح و چشمگیری دارید. اما طراحی ابرو صاف به اندازه ابرو قوس دار زیبایی دارد. این مدل ابرو برای افرادی که صورت‌های کشیده دارند بسیار عالی است. اگر شما دارای چنین مدل ابرویی هستید برای اینکه ابروهای صاف شما بی عیب به نظر برسد باید یک اسپولی یا همان برس کوچک مانند برس ریمل مژه و ابرو بردارید. با استفاده از این برس ابروها را شانه و مرتب کنید.

آموزش طراحی و قرینه سازی ابرو ضخیم و نازک

ابروهای پرپشت در سال‌های اخیر بسیار ترند شده است. ابروهایی ضخیم همیشه ظاهر طبیعی‌تری ایجاد می‌کنند. همچنین با وجود ابروهایی پرپشت ظاهر شما جوان‌تر و جسورتر نشان داده می‌شود. اما با وجود همه این مزایا مدل ابرو پرپشت برای همه افراد مناسب نیست و چهره برخی از افراد با این مدل ابرو بد می‌شود. اگر مدل صورت شما قلبی است نباید ابروهای ضخیم و پرپشت را انتخاب کنید. منظور از فرم قلبی همان فک کوچک و تاکید بیشتر بر قسمت بالای صورت است. با توجه به ویژگی‌های صورت خود باید طراحی ابرو برای تاتو انتخاب شود. برای برخی از افراد ابرو نازک بسیار زیباست و چهره آنها را جذاب‌تر و زیباتر می‌کند. اگر ابرو نازک برای صورت قلبی طراحی شود توجه از روی پیشانی کمتر خواهد شد.

تاتو هنری ابرو

این مدل ابرو برای کسانی که می‌خواهند فرم ابرو متفاوت و منحصر به فردی داشته باشند بسیار عالی است. برای افرادی که دوست دارند زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسند طراحی ابرو هنری عالی است. این مدل ابرو ظاهر را شیک می‌کند و ویژگی صورت را بهتر نمایان می‌کند.

آموزش طراحی ابرو تاتو برای صورت‌های مختلف

چنانچه دوست دارید بهترین مدل ابرو متناسب با چهره خود را بدانید در زیر به آن اشاره کرده‌ایم:

  • صورت خشتی: بهترین شکل ابرو برای این افراد ابروی زاویه دار با منحنی قوس دار و ابروی گرد است.
  • بیضی: همه مدل‌های طراحی ابرو برای این افراد مناسب است.
  • دراز: بهترین ابرو برای این صورت ابروی صاف و افقی است.
  • مربعی: بهترین فرم ابرو برای صورت مربعی ابرو با زاویه کم است.
  • گرد: ابرو زاویه دار با ارتفاع بلند و دمی کوتاه مناسب صورت گرد است.

قرینه سازی ابرو برای تاتو با استفاده از تکنیک نسبت طلایی

نسبت طلایی یک قانون ریاضی است که به ما امکان می‌دهد تا اشیا را طوری ترسیم کنیم که همیشه متناسب و قرینه باشند. به همین دلیل است که به آن نسبت الهی می‌گویند. لازم نیست یک نابغه ریاضی باشید تا این تکنیک را برای طراحی ابرو بریا تاتو به کار ببرید. به نسبت طلایی ، فی می‌گویند.  اگر یک خط را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید، عدد حاصل نزدیک به مقدار 1.618 می‌شود. این یک قانون زیبا شناسی است و برای فرم دادن به ابروها بسیار مفید است.

نکات مهم در طراحی ابرو برای فیبروز

زمانی که متوجه شدید که چه فرم ابرویی به شما می‌آید باید بدانید که برای داشتن یک جفت ابرو زیبا باید از چه روشی استفاده کنید. برای بسیاری از افراد سبک جدید فیبروز ابرو برای طراحی ابرو تاتو بسیار عالی است. در واقع زمانی که صبحت از طراحی ابرو می‌شود اصطلاحات زیادی مانند میکروپیگمنتیشن ابرو، میکروبلیدینگ ابرو و…. را می‌شنوید. یک پیگمنتر عالی رنگدانه را زیر پوست قرار می‌دهد و شکل ابرو متناسبی را ایجاد می‌کند. همچنین به شما عزیزان بهترین فرم ابرو و بهترین مدل و روش طراحی ابرو را پیشنهاد می‌کند.

ابزار طراحی ابرو تاتو و قرینه سازی ابروها

صدها ابزار و وسایل مختلفی برای ایجاد ابروهای پهن و نازک و خوش فرم وجود دارد. این ابزارها عبارتند از: ژل و پودر ابرو، مداد و برس ابرو، دیوایدر ابرو و…. . انتخاب یک روش مناسب برای آرایش ابرو انتخابی سخت است. برای طراحی ابرو بسیاری از پیگمنترها از شابلون استفاده می‌کنند. با استفاده از این وسیله شکل ابروها طبیعی و زیبا می‌شود.

قبل از انجام میکروبلیدینگ یا تاتو ابرو از ابزارهای مناسب با نسبت طلایی برای طراحی ابرو متناسب استفاده می‌شود. همچنین می‌توانید برای طراحی ابرو از یک خط کش معمولی یا نوار اندازه گیری برای اندازه فاصله بین چشم‌ها به نسبت گوش و بینی استفاده کنید. اما ابزارهای تخصصی مثل خط کش طراحی ابرو کل فرآیند طراحی ابرو را آسان می‌کند. یکی دیگر از وسایل طراحی ابرو، کولیس ابرو است. کولیس ابرو مانند قطب نما است اما دارای تیغه‌هایی در وسط است. برچسب خط کش ابرو و ورنی‌های پلاستیکی از دیگر ابزارهای طراحی ابرو است. با استفاده از این وسایل و سوزن فیبروز، ابروهایی زیبا برای شما عزیزان طراحی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *